MOOD OF THE MONTH - MARCH

4/10/2018



Miről is szól a március? A tavasz beköszöntéről? Az esős március 15-ről vagy a váratlan hóesésről? Az óraállításról? A rügyező fákról vagy a Húsvétról? Talán az első igazán meleg napsugarakról, amikor délutánonként már a kezünkben visszük haza a kabátot? Arról, hogy a kávézók végre kipakolnak és ellepik az utcákat az andalgó fiatalok? Nekem személy szerint most a tanulásról szólt ez a hónap, így csak az ablaküvegen keresztül figyeltem, ahogy a gyönyörű napsütést és bárányfelhőket felváltja a mínusz 1 fok és titkon örültem, hogy legalább addig amíg be vagyok zárva a tavasz is kicsit késik. Időközben elraktam a téli ruháimat és előkerültek olyan lengébb darabok, amiket már el is felejtettem! Veletek is előfordult már? Ti mivel töltöttétek a márciust?

What is March all about? Is it about the beginning of spring or an unexpected snowfall? Daylight saving time? Budding trees or Easter? Is it about the first really warm sunshine, when having a jcket on in the afternoon is too hot? Is it about the time, when caffées finally bring out their furniture and the streets fill with the wandering youth? For me it was about studying, so i only got to watch from behind our windows, how the beautiful spring weather sometimes turned into cold winter and i was secretly happy that spring is a little bit dealyed until i'm free from my studies. In the meantime i put away my winter clothes and found some lighter pieces i completely forgot about! Has this happened to you as well? How did you spend March?










You Might Also Like

0 megjegyzés