WEEKLY BITES - SHRIMP BITES

3/27/2018

 

Üdv újra itt! Az elmúlt hónapban egy kicsit hanyagoltam ezt a felületet és, aki követ Instagrammon annak már biztosan a fülén jön ki, hogy azért voltam távol, mert a jogi szakvizsgámra tanultam. Most van pár hetem fellélegezni, de hamarosan jön a második felvonás, ezért tudtam, hogy, amint lesz időm foglalkozok egy kicsit a bloggal is. Még a tanulós korszakban bukkantam rá a táskám alján egy IKEA szórólapra, amin ezeket a helyes kis rákos kosárkákat ajánlották. Rögtön tudtam, hogy ezekkel fogok "visszatérni", hiszen az IKEA szomszédságában dolgozok, így azt számoltam, hogy bevásárlással és az elkészítéssel együtt is fél óra alatt végezni fogok mindennel. A receptet kicsit átalakítottam azokra az összetevőkre, amiket itthon találtam és szerintem nagyon finom lett a végeredmény!

Welcome back! I've abandoned this space a little bit  last month because i was studying for my bar exam. I'm sure, that most of you who follow me on Instagram is sick and tired of it now, because i shared so many stories of how i prepared. I have a few weeks off now, until i tackle my next exam so i immidiately thought of returning here asap. While i was still deep into my studies, I stumbled upon this piece of paper that advertised little IKEA shrimp bites and i knew right away, that these will be the ones i "return" with. Since i work so close to the store, i figured it would take me aroud half an hour to buy all the ingredients, get home and prepare everything. I twiched the recipe a bit and used what i had at home, but i think it turned out delicious!


Hozzávalók - Ingredients

1 doboz KRUSTADER mini tésztakosár - 1 box mini crustades
1 csomag SJÖRAPPORT garnéla páncéljában - 1 bag of SJÖRAPPORT shrimp in shell
tejföl vagy natúr joghurt - sour cream or yoghurt
1 üveg SJÖRAPPORT tengeri hínár gyöngyök - 1 jar SJÖRAPPORT seaweed pearls
petrezselyem - parsley


Nincs más dolgunk, mint a rákokat megtisztítani (kapjátok le a fejét és a lábacskáit), majd a kosárkákat megtölteni egy kis tejföllel vagy natúr joghurttal. Én legközelebb  fokhagymasóval is meg fogom szórni őket. Készítsünk rákos és tengeri hínáros kosárkákat, majd díszítsük petrezselyemmel. Az eredeti receptben kapor szerepelt és szerintem azzal is isteni lehet! Sőt meleg szívvel ajánlom a szintén IKEA-s lazackrémet is ehhez a fogáshoz.

Only thing you need to do is peel the shrimps (just take the head and tiny legs off), fill the crustades with yoghurt or sour cream and top with shrimps or seaweed pearls. Decorate with parsley. The original recipe used dill, which also sounds like a good choice. I think next time i'll use some garlic powder to spice things up as well. Also i can't recommend the salmon cream enough! It must be divine with these crustades.


Jó étvágyat - Enjoy


You Might Also Like

0 megjegyzés