How to wear a shirtdress? - No.2.

5/26/2016




Az előző bejegyzésben lazára vettem a figurát és csak magamra dobtam ezt az egyszerű ruhadarabot, ami önmagában, tornacipővel is jól megállja a helyét. Ha viszont kicsit komolyabbnak szeretnénk tűnni vagy csak elegánsabb helyre megyünk, használjuk bátran az öv trükköt. Én egy vékony barna övvel dobtam fel a szettet, így máris inkább úgy tűnik ruhában vagyok, mintsem oversize ingben. Összefogott hajjal pedig még inkább az elegánsabb vonalat erősíthetjük.

In my last post i showed you a more laid back outfit where i just threw on my shirtdress and a pair of converses, but if you want to look a bit more sophisticated or you're attending a more elegant event, use the old belt trick. I spiced up my outfit with a thin brown belt, which made the oversize shirt instantly look like a dress. Having your hair in a bun just adds to the elegant feeling as well.



ingruha/shirtdress - H&M
cipő/shoes - TOMS
táska/bag - Primark
napszemüveg/sunglasses - ZeroUV


ingruha/shirtdress - H&M
cipő/shoes - TOMS
táska/bag - Primark





You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. hűűű de csini! nagyon bejön ez az összeállítás.az előző nekem kissé " csupasznak" tűnt, talán egy hálóruha ugrott be elsőre róla :D de ez mindent visz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem mire gondolsz, tényleg kicsit csupasz érzetet kelt, bár nekem a hangulatomtól függ, hogy mennyire jön be, akkor vasárnapra tökéletes volt, vagy pl. strandra is el tudom képzelni fürdőruha fölé. :) Övvel nekem is nagyon tetszik, valószínű így fogom többet hordani :)

      Törlés