DIY woven rug

3/31/2016




Általános iskolában imádtam a technika órát, emlékszem, hogy az épp aktuális munkadarabot a dupla óra szünetében még az udvarra is magammal vittem, hogy folytathassam abban a 10 percben is. Amikor a szövéshez értünk, otthon kis szövőkeretet készítettem és számos színesebbnél színesebb kis asztalterítővel örvendeztettem meg anyukámat. Azóta is rengetegszer kedvem támadt szövögetni, hiszen nagyon egyszerű, gyorsan lehet vele haladni és iszonyat mutatós tud lenni például a falon. Nagy örömömre névnapomra szövőkeretet kaptam, amit még aznap kipróbáltam a meglévő fonalaimmal, és két nap alatt ezt alkottam. Szinte sajnáltam, hogy ilyen hamar kész lett, pedig olyan jól kikapcsolódtam vele sorozatnézés közben :)

I loved crafts in school and i remember getting so much into what we were doing, that i even brought the piece we worked on, out to period breaks so i can work on it in that extra 10 minutes as well. When we got to weaving, i made my own loom at home and wove colourful little rugs for my mom. Since that, i thought about weaving a thousand times, because it's so easy, you can really make a lot of progress in a short time and the finished piece looks amazing on the wall for example. I was so happy to receive a loom for my nameday and  - of course - i had to try it with some of the yarns i had at home, and this is what i made in 2 days. I was almost sad, that it was over so fast, since i had such a good time making it. It was really relaxing while watching some series.









You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nem néztem ki belőled, hogy még szőni is tudsz! Le a kalappal! :) Hova jártál általános iskolába, ahol ilyen király technika órák voltak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, bár nem a legnehezebb kézimunkáról van szó:) Kiskunhalason jártam a Felsővárosi Általános Iskolába! :)

      Törlés