My week in pictures

8/20/2014




Sűrű héten vagyok túl és mivel tudtam, hogy sok dolgom lesz, gondoltam pár részletet megörökítek, azért, hogy egy ilyenfajta bejegyzést el tudjak készíteni. A hét elején otthon voltam, pakolásztam, Ádámmal egyik nap a parkban ebédeltünk, voltunk az Ikea-ban, sütöttem banánkenyeret és folytattam az álláskeresést. Eljutottunk az Arénába is, ahol a Body Shop-ba is bekukkantottam egy apróság miatt. Eljött a péntek és életemben először voltam a Szigeten is. Biztos menni fogok máskor is, mert hatalmas élmény volt :) A hétvégére a legjobb barátnőm vendégeskedett nálam, megnéztük az Ecseri piacot, egy ruhavásárra is betévedtünk, ettünk kézműves fagyit, körbesétáltuk a Margit szigetet, felfedeztünk pár érdekes fűszerboltot és természetesen belekóstoltunk a pesti éjszakába is!

I have a busy week behind me and because i knew i'll have a lot to do, i thought i might as well take some pictures and show them to you guys. I was at home organizing at the beginning of the week, one of the days we ate lunch at the park with Ádám, we also looked around in Ikea, i baked a banana bread and kept searching for a job. Friday came and for the first time in my life i got to go to Sziget Festival. It was amazing and i'm sure i'll be back next time :) I had my best friend as a guest for the weekend and we kept ourselves busy. We went to a flea market, bumped into a random clothes sale, ate deicious ice cream, took a huge walk around Margaret Island, explored some great spice shops and of course we jumped right into the night life of Budapest!















You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. Remek lehetett a heted! :)
    Az Ikeás virágtartók még mindig nagyon jól néznek ki!! :)

    Ha gondolod nézz be hozzám (www.turcsekgabi.hu) 2. blogszülinapos nyereményjátékomra! :)

    Gabcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mozgalmas volt az biztos! :)

      A blogra pedig már kattintok is!

      Törlés
  2. Wow az az utolsó kép hol készült? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontos címet nem tudok, de egy török élelmiszerboltban, a 8. kerületben :)

      Törlés
  3. szia Karin! hol lehet ilyen csodás sarut beszerezni?:)
    B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csillogós az enyém, azt sima kínaiban vettem, de Évi barátnőmét nem tudom, ha arra gondoltál :)

      Törlés
    2. a tiédre! :)

      Törlés