Malta pictures - Part 2

7/01/2014



Ma az egyik hajókirándulásunkról hoztam képeket. Elvittek minket a Kék Lagúnába, ahol annak idején a Blue Lagoon című filmet forgatták. Odafelé gyönyörű sziklákat láttunk, néhány hasadékba, kisebb öbölbe is bevittek minket, ahol hihetetlen kék volt a víz. Ez viszont semmi volt ahhoz képest, ami a Kék Lagúnában várt minket. Élőben is olyan kék volt a víz, mint a képeken, akár egy képeslapban jártunk volna. Málta 5 szigete közül a lagúna Comino és Cominetto szigete közötti 300 méter széles sávon terül el, amit mi át is úsztunk :) Sosem unnám meg ezt a látványt az biztos!

I brought you some pictures abut one of our boat trips today. We've been sailed to the Blue Lagoon where they shot the movie many years ago. On the way to the lagoon we got to see some awesome rocks and caves, where the water was just unbelievably blue. But this was nothing compared to the lagoon. The water was as blue as on the pictures, like we were walking in a postcard. The Blue Lagoon is situated between 2 of Malta's 5 islands; Comino and Cominetto. It's a 300 meters between the islands and we swam across :) I won't be able to get bored of this view for sure!





















You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. hihetetlen milyen szép, tiszta a víz! nagyon szép képek :) és piros pont a fodros fürdőrucinak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem akartam elhinni amíg nem láttam a saját szememmel :) A fürdőruhát nagyon last minute találtam és nem bírtam otthagyni az F&F-ben :)

      Törlés